RUNNERS

Benvinguts/des al meu blog...




dimecres, 17 d’abril del 2013

Espineta treta

 Content........alegre.......podria dir que estic quasi bé eufòric!!!


 Sí, gent, després de 3 anys he aconseguit treure'm el mal regust que em va deixar la caiguda de la cursa 10k de Girona organitzada per Esports PARRA d'aquell 2010. Una maleïda caiguda, just al principi de la cursa, va fer que em trenqués el 5è metatarsià del peu dret, cosa que va comportar-me 4 setmanes enguixat i 2 de recuperació: vaja, 6 setmanes de baixa...
 Realment, tenia ganes que arribés el dia i enfrontar-me a aquell mal record. Tenia ganes, sobretot, de convertir el regust en dolç. I ho he aconseguit. Apart, he pogut comprovar el recorregut i l'organització de la cursa i he pogut veure que va ser molt mala sort no poder gaudir-ho en aquell moment...
 I sobretot, m'he tret l'espina amb bona companyia: els membres del K'n'K, uns fantàstics companys d'aventures.
 Bones sensacions per afrontar les curses que comencen a arribar en manada. Ganes de cursa és el què tenia, que l'hivern té això: 4 curses comptades per no patir el fred. I arriba la primavera i tot s'omple de flors, plantes....i curses!!!
 Així que a gaudir amb l'esport....sense fer-se mal, és clar!!! SALUT i KMS!!!