RUNNERS

Benvinguts/des al meu blog...




diumenge, 24 de març del 2013

Hivernació


Caram!! Com ha passat el temps desde l'últim cop que vaig editar en el meu blog: si no vaig errat, desde Nadal. Com he posat en el títol, he fet com fan els óssos i altres animals: hivernar.
Haig de reconèixer que el fred de l'hivern no m'inspira gaire a escriure; també m'influencia en el còrrer ja que des que ha començat l'any, només he fet 3 curses: 10k Sant Antoni de BCN, Mitja Marató de Granollers i 10k de Caldetes.
Però, potser sí que es podria dir que la primavera, la sang m'altera; o m'altera i m'anima les ganes de running. Ja s'acosta tot un seguit de curses que tinc moltes ganes de fer: Cursa de bombers de BCN, Curses de fons de Canovelles i La Garriga, La Recta, etc...
Entrem a la primavera i tot es veu ,illor. A més, el canvi d'hora del proper cap de setmana, serà la traca final ja que veure que a les 19h, i més enllà, encara hi haurà llum de dia, per a mi, és molt revitalitzant. Tinc el pressentiment, i espero cumplir-ho, que seré més asidu a escriure al meu blog.
Ja arriba la caloreta!!! I Bona Pasqua a tothom!!!