RUNNERS

Benvinguts/des al meu blog...




dijous, 30 d’agost del 2012

SANTORNEM-HI

 Ja fa poc més de 2 mesos que no escric en el meu blog. I tot això perquè hem toingut el període estival.
 Vaig fer una cursa (els 4k de la Festa Major de La Garriga el 5 d'Agost); però, en aquest 2 mesos, és l'unica cosa que s'ha pogut fer.
 En les últimes setmanes, he estat gaudint d'unes bones vacances en familia a la costanera població de Roses, on hem xalat de valent, sobretot, els petitons. Ens hem allotjat en un mòbil-home en el càmping SALATÀ.
 Al ser ple mes d'Agost, ens ha sortit un pèl caret; però, en el fons, el recomano ja que, en el meu cas personal, he desconnectat del tot. Fins i tot, puc dir que he arribat a perdre la noció del temps (allò típic de confondre dimecres quan és dimarts o algun altre dia).
 A més, la situació del mòbil-home era ideal ja que s'estava envoltat de zones ajardinades i cada dia bufava una briseta fantàstica que ens acompanyava en tots els àpats ja que els fèiem en el porxo.


 I un cop gaudit de les vacances, torna la competició de les curses populars. Ja en tenia ganes!! Tot aquest temps de inactivitat s'ha fet notar....i molt!! D'una manera o altra,el cos em demanava tornar a fer curses.
 I aquest cap de setmana, ja tenim la primera. I a Vic mateix: una cursa de 6k per tot el centre. Una cursa molt planera (bé, amb les rampes finals del casc antic).

 I després ja van passar en fila india (hehehe...): la Mercè, Granollers, Lluís Companys (BCN), Roda de Ter, Manresa, Sants (BCN), Manlleu i Les Franqueses. UFFF!! Ja suo només de pensar-hi!!
 Doncs res...SALUT i KMS a tothom!!