RUNNERS

Benvinguts/des al meu blog...




dissabte, 1 de setembre del 2012

FESTA MAJOR GRANOLLERS (BiB)

Avui, he viscut un flashback; avui, he tornat enrera en el temps...
Avui, he anat a Granollers a fer un volt amb la familia ja que era Festa Major. I entrar al cor de la ciutat que em va acollir tant de temps, m'ha fet evocar vells (i bells) records de tot el què vaig viure i vaig aprendre mentre em feia gran.
En aquells meravellosos anys dels 80 va ser quan s'anava coent a foc lent (i que finalment, s'ha ben arrelat) la tradició de les colles Blancs i Blaus. Una sana i respectuosa rivalitat que està fent que els ciutadans d'una població es sentissin orgullosos de la seva FEsta Major i, sobretot, de la seva població.


En aquella adolescència, vaig viure amb força el sentiment d'una Festa junt els meus amics. I xalàvem i rèiem i ens ho passàvem com mai... Quins temps!!
Avui, he vist molta gent passejant pels seus carrers interiors i amb somriures de gaudir , també, de l'ambient: joves, parelles, colles d'amics, nadons, nens i nenes ja no tan nadons, etc.
I, com he dit, el què més m'agrada d'aquesta festa és la rivalitat afable i generosa entre les colles. Pot ser blanc o blau; però el què realment importa és que gaudeixis de la Festa....i la gaudeixis al voltant dels teus.
Avui, vull dir ben alt: Felicitats, Granollers, per seguir tenint aquesta magnífica Festa Major. Tingues per segur que sempre en parlaré molt bé i la recomanaré amb molta força.
Visca els Blaus!! Visca els Blancs!! I VISCA LA FESTA MAJOR DE GRANOLLERS!!