RUNNERS

Benvinguts/des al meu blog...




diumenge, 25 de novembre del 2012

CATALUNYA: DIA D



 Ja ha arribat el dia tan anhelat en les últimes setmanes. Ha arribat el dia en què Catalunya farà sentir la seva veu després de tant temps de repressió econòmica, social, etc
 Avui els catalans tenen una oportunitat històrica per demanar: o que volen exercir el seu dret a decidir o que volen que Catalunya segueixi patint espoli per part d'Espanya...
 Jo ja he votat aquest matí. Evidentment, el meu vot ha estat per Catalunya (vaja, com diríem, tenim pressa per marxar) i mentre em dirigia al col·legi electoral a exercir el meu vot, he escoltat pel camí moltes converses entre grups de gent on predominava com a tema el moment històric que està vivint Catalunya. Puc dir que, amb aquesta petita data, queda palès que la gent és conscient que avui es vota molt més que una distribució d'escons al Parlament de Catalunya. Es vota parlar seriosament amb Madrid i kostrar les nostres cartes, sense anar de farol...
 Avui, catalans/es, no podem fallar al nostre país: ens necessita.....ja fa molt temps que ens necessita. I, ara, que la succió econòmica el fa agonitzar, hem de donar el do de pit per ell.
 Avui més que mai, el sentiment català ha de sortir de dins: VISCA CATALUNYA LLIURE!!!


NOTA: Com a petit incís, vull donar el meu suport a tota aquests/es catalans/es que viuen a l'estranger i que, per problemes burocràtics (maleït govern espanyol!!!), no podran exercir el seu dret a vot. Tal i com ens demanen: TOTS A VOTAR!! FEM-HO PER ELLS!!